Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

Masodik parkozas, ket oltozes es sok potty

2011.03.25. 17:13 | gesztenyecico | 3 komment

Ma van iden a harmadik a tavaszi nap, meleg van, sut a nap, a legfobb ismerve az elso ilyen idojaras probalkozasoknak megis az, hogy az embereknek fogalmuk sincs mit vegyenek fel. Van aki meg mindig a premes, kapucnis kabatban jar, mas pantos nyari ruhaban, harisnya nelkul, papucsban... En se tudtam mit adjak Gordira, plane hogy a kendoben hordom. Reggelre elmult a laza, es bar ejjel mindharman ebren voltunk bo egy orat, es felvaltva jarkaltunk vele, reggel megis arra ebredtem, hogy egy edes tejszagu vigyor hajol az arcomhoz. Hurra! Laz nincs, jokedv visszatert, a nap sut, a tegnapi bezartsag utan muszaj kimozdulnunk! Negyed orat toltottem el azzal, hogy a gyereknek kikeszitettem a ruhait, majd elpakoltam es elovettem masikat. Meleg van, de picit fuj a szel, a kendoben osszeizzadunk, de ha a parkban kiteszem a pokrocra? Vegul sikerult ebben a roppant bonyolult kerdesben is dontest hoznom es elindultunk. 

Gordi imadta ismet, elemeben volt, fel-ala maszkalt a pokrocon, de erdekes mod a szelenel mindig megallt, nem maszott le rola a fube. Persze a fuszalakat azert megmarkolaszta es kitartoan kellett gyozkodnom, hogy a szazszorszepet ne kostolja meg. Vigyorgott minden biciklisnek es kutyanak, megtapogattuk a fak torzset es neztuk a madarakat.

Hazaerve, ahogy vetkoztettem, eszrevettem, hogy a nyaka, mellkasa, hasa es hata is teli van piros foltokkal, pottyokkel. Nem olyan baranyhimlo szeruen, nem volt eles konturjuk, de sok volt. Minden anya pentek delutani alma! Gyors telefonos konzultacio Albaval, aztan hivtam a rendelot, oriasi szerencsenk van, 20 perc mulva van egy szabad idopont, oda tudunk erni? Ilyen gyorsan meg nem kaptuk ossze magunkat, oltozes, kendokotes es rekordido alatt bevagtattunk a varosba ujra, Alba mar a rendelonel vart minket. Megint uj doktornovel talalkoztunk, de ugy latszik mazlistak vagyunk, mert megint nagyon profi volt az egesz. Belepve meg le sem ultunk, mar vett ki a fiokbol egy sarga muanyag markoloautot (Gordi szeles mosollyal koszonte meg, es ravetette magat), majd megvizsgalta a gyereket es szemrevetelezte a lazlapunkat (ismet az ajtora tuzott lapon vezettuk a lazmeres eredmenyet) ami lathatolag nagyon tetszett neki es valoban oriasi konnyebbseg volt, nem kellett magyarazni semmit, egy pillantas alatt fel tudta merni mi tortent az elmult ot napban. Szerencsere semmi vesz, Gordi tulvan valami kis virusos fertozesen, amit gyakorta kiser kisbabaknal kiutes a laz elmultaval. Ismet hurra! 

Hazafele Gordi hamar alomba zuhant, en meg levezeteskent vettem neki ket kis vaszonsapkat tekintettel a tavasz megerkezesere. Ez nem volt annyira egyszeru mint gondoltam, a harmadik bolt gyerekruha reszlegenek felterkepezese utan azt hittem kissapkat joidoben csak kislanyok hordanak, de vegul ratalaltam, raadasul pont olyanra amilyet kerestem.

Igazi elsogyerekes anyuka vagyok... :) a pottyok harom ora alatt gyakorlatilag elmultak.

Címkék: időjárás betegség séta gordon

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr432771330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenlébe 2011.03.25. 20:52:20

hű, szívemből szóltál....

mindenlébe 2011.03.25. 20:54:18

jaj, már azon kezdtem aggódni hogy a mi pöttyeink vándoroltak át rátok...de úgy néz ki nem. örülök hogy elmúltak!

gesztenyecico 2011.03.26. 00:01:23

@mindenlébe: hat amennyit talalkoznunk sikerult az elmult idoben, a pottyeitek max az interneten johettek volna at hozzank :D
süti beállítások módosítása