Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

Kostolgatas

2011.01.21. 00:03 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Bar meg van bo ket es fel hetunk Gordi fel eves koraig, es nem is akarjuk elsietni a hozzataplalast, latszolag nagyon erdekli az eves tema, nez, nyul es kivancsiskodik, vizet mar nem tudok ugy inni, hogy akaromban van, mert kiuti a poharat a kezembol a nagy izgalomban, es mikor vacsi kozben az olunkben ul, folyton a tenyer fele nyulkal es minden falatnal forgatja a fejet es nezi ahogy a villa eltunik a szankban. Ugyhogy ugy dontottunk teszunk egy kis probat.

Vasarnap delelott ettem epp egy banant es fel uton ugy dontottunk, egy nyallintast kaphat Gordi is, nem? Hat oda nyujtottam neki. Kicsit szemlelte, aztan nagyon szakerto modon kinyujtotta a kis nyelvet es megnyalta. Erdekes, jatekkal sosem csinalja ezt. Aztan gondolkodott ket masodpercig, majd lelkesen nyalogatni kezdett, egyre felbatorodva, majd megragadta az egesz banant es nagyra tatotta a szajat... de itt veget vetettem a mokanak, ugy ereztem ennek meg nem most es nem itt a kanapen fekve jott el az ideje. Nem volt boldog. Ma megkerdeztem, hogy szeretne-e megnyalni a kortet amit tizoraiztam, es a kortere vetett igezo pillantasat igennek vettem, igy odatartottam ele. Gyorsan tanul a kis cseles :) Ezuttal azonnal megragdta, hogy biztositsa a korte nem tavolodik el tul gyorsan, majd vad nyalogatasba kezdett, es epp kezdte volna az inyet is bevetni, hogy nagyobb darabokat is megszerezzen, mikoris megint elvettem tole. Mit mondjak, komoly szemrehanyas volt a szemeben mikor megettem a maradek kortet, es eleg rosszul is ereztem magam. Aztan este Alba mondta, hogy nezzuk meg mit szol az almahoz, igy reszeltem egy falatkat, hogy par csepp almalevet leszopogathasson az ujjamrol. A siker ezuttal sem maradt el, sot, megragadta a kezemben levo talka szelet es fejjel belevetette magat, hogy az aljarol kinyalja a kis almapepet. Persze nem volt eleg ugyes, inkabb csak az orra hegye lett almas, meg en is probaltam kiszabaditani a tanyert az ujjai szoritasabol, de nagyon elegedett volt magaval.

Hat igy allunk... egylore nagyon lelkes, aztan kiderul majd, hogy elesben hogy mennek a dolgok. Mar nagyon varom, izgi lesz!

 

Címkék: evés gordon

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr962601472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása