Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

"Bolcsi" - a harmadik het

2011.08.20. 23:47 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Neha egeszen racsodalkozom, hogy repul az ido... mar harom hete, hogy minden reggel jovunk a Krisztaekhoz! Gordi mar vigyorog, ahogy Joli neni az ajtot nyitja, es egyre hamarabb feloldodik mikor megerkezunk, sot... de ne szaladjunk elore. Hetfo reggel szokas szerint erkeztunk, kicsit kozosen jatszottunk, en igyekeztem hatterben maradni. Gordi neha bujt hozzam, ilyenkor persze vallig elmerul a polomban egy kis ciciben remenykedve, de gyengeden igyekeztem elterelni a figyelmet, tudom, hogy a szopi a fo biztonsagforras, de ha nincs veszhelyzet, akkor probaljon meg enelkul is megbirkozni helyzetekkel. Ha nagyon ragaszkodott volna hozza, termeszetesen nem mondtam volna nemet, de mivel egy oleles utan gond nelkul el lehetett terelni rola a figyelmet, elhagytuk az erkezes utani szopizast, azota nem is nagyon jelezte, hogy szuksege lenne ra. Orulok neki, mivel amugy elvan boldogan delelotti szopi nelkul, nem ragaszkodtam hozza, hogy pont most szokjunk ra. Szoval, mikor hetfon indulni keszultem, szepen elbucsuztam, mondtam neki masszon at a Krisztahoz a karombol, o meg elengedett, nyujtotta is fele a karjat, mikor hirtelen eszebe jutott, hogy mit is jelent ez, es gyorsan megis visszabujt hozzam. Vegul azert meggyoztuk, kis siras volt, de ahogy becsuktam az ajtot, abbamaradt. Jo, hogy a Kriszta partner ebben a turelmes tempoban es aterzi, hogy fontos, hogy amennyi iranyitast csak lehet, annyit hagyjunk meg Gordinak. Igy mindig megvarjuk mig vegul elengedi a nyakam es a Krisztahoz fordul, illetve miutan en elmentem, addig tartja a kezeben, mig Gordi le nem akar maszni magatol. Egy orat voltam tavol, nem volt gond. Kedden reggel ripsz-ropsz feloldodott, es a ket gyerek a lepcso fele vette az iranyt, igy aznap az emeleten bucsuztam tole. Ugy bele volt merulve a felfedezesebe, alig tudtam magamra vonni a figyelmet, haromszor is elbucsuzkodtam, epp csak rampillantott, es pakolt tovabb. Nemhogy siras nem volt, meg csak le se gorbult a szaja! Mekkora boldogsag ez! Csak azert izgultam egy kicsit, hogy nehogy az legyen, hogy fel se fogta, hogy elmegyek, igy kesobb keres es akkor ketsegbeesik, hogy varatlanul tuntem el. De vidaman jatszott egy oran at, mikor jottem, hallottam ahogy visonganak, vigyorogva a nyakamba ugrott, aztan ment is tovabb. Szerda hasonloan alakult, nagyon elmerultek, akkor epp a konyhaszekrenyben, vegul sikerult addig mondogatnom, hogy kicsit elmegyek, mire legorbult a szaja, de elsore ment a Krisztahoz es siras aznap sem volt. Mikor mentem erte, beneztem az ablakon, hogy lassam, hol vannak, kopogjak-e... Na ez hiba volt. Azt szivet melengeto volt nezni, ahogy a ket gyerek a Kriszta oleben ul egymas mellett es mesekonyvet nezegetnek, de Gordi is meglatott engem, s mivel az ablakon nem tudok bemaszni, hat kenytelen voltam megint eltunni a szeme elol, mig megkerultem a hazat es bementem. Ezt elegge zokonvette, igy szegeny vegigsirta azt a negy masodpercet. Azonnal az olembe bujt, szopi, es el is aludt. Faradt volt, nem csoda, nem volt egy hosszu ejszakank elotte. Mondta is a Kriszta, hogy bujos volt, onkent feszkelte be magat az olebe. Sajnaltam a kicsim, de hat lesznek maskor is faradtabb, nyugosebb napok! A csutortok kimaradt a heten, ma (pentek) viszont olyan szep ido volt, hogy odafele a seta veget Gordi a sajat laban tette meg, segitett az ajton kopogni, a sajat laban lepett be a hazba, azonnal vigyorogva ment a jatekokhoz, mar nincs, hogy az elso percekben kapaszkodik belem, otthon van! Parszor odajott azert hozzam, de aztan magatol odament a Krisztahoz is, atolelte a nyakat, a vallara hajtotta a fejet, odabujt! Ennel most semmi sem tehetett volna boldogabba! Elfogadta, bizik benne, es ez a legfontosabb. Bucsuzaskor kicsit nyoszorgott, de elso keresre atment a Krisztahoz, a karjabol nezte vegig, ahogy integetek es kimegyek az ajton. Harmadik nap, hogy nem sirta el magat! Nekem is nagysagrendekkel konnyebb igy eljonnom. Ma noveltuk az idot, masfel orat voltam tavol, elinteztem a vasarlast, aztan a sok park egyikeben ucsorogtem (es peldaul ennek a blogposztnak az elejet irtam :)) kezdem megszokni ezeket az egyedul toltott orakat, es tulajdonkeppen piszkosul elvezem is, nagyon fel tudok toltodni, es a nap maradek 23 orajaban ez Gordinak is sokkal jobb. Mikor megerkeztem, leterdeltem, Gordi odajott, vehemensem kitepte a kezembol a szatyrokat es a kardiganomat, nem is ertettem mit csinal, de ahogy a karomba vetette magat, rajottem, hogy csak helyet csinalt maganak, es kiszabaditotta a kezeimet :) Megint az alvas hataran volt ahogy elindultunk. Ha minden jol megy, jovo het vegen teszunk egy probat, hogy Kriszta probalja meg elaltatni.

Címkék: gordon bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr613167820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása