Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

Repa es barack

2011.02.03. 00:02 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Megigerem, hogy nem fogok reszletes tudositast irni minden egyes etetesi probalkozasomrol, de ezek az elso alkalmak  meg annyira viccesek, hogy nem tudom megallni, hogy ne meseljek rola. Raadasul azthiszem lement Gordi torkan az elso falat oszibarackpep es az elso kanal repapep is eltunt nyom nelkul. A masodik kanalnak viszont mar nyoma volt :)

Hetfon volt oszibarack a menu, az elso falat lecsuszott, a tobbi szetkenodott valami folytan az asztalon, a szeken, a gyerek arcan (allcsucstol homlokig), a gyerek testen (talpan nem volt barackpotty, amugy mindenhol), volt rajtam, a szonyegen es a fuggony is csak par centi hijjan menekult meg. Gordi nagyon elvezte a mokat, csak azt nem ertette, mit hadonaszok a kanallal, igy egy ponton nagyon megrovo volt a tekintete. "Anya, tobbet neztem ki beloled, koszi ezt a fincsi ragados cuccot, nagyon jo vele maszatolni, de mostmar abbahagynad a kanal lobalasat? Zavar." En viszont nagyon sajnaltam azt a finom edes barackot, igy lenyaltam a gyerekrol a moka vegeztevel, nyami. Majd szuper anyai megerzeseimet kovetve meg kihuztam a ragacsos Gordival fel orat, mert tudtam hogy jonni fog a napi adag, jott is, nyakig ero kivitelben, igy egy fust alatt oldhattam meg a tisztalkodast, bele is raktam a furdetovodorbe.

Kedden jott a repa, magam sem gondoltam, hogy ez ilyen edes es zamatos, de ugy dontottem amig Gordi nem jon ra hogy a kajat le is lehet nyelni, addig maradok a gyumolcsoknel, mert mar egy repa meghamozasa es parolasa is tul nagy extra melo, hogy aztan en egyem meg. Szoval repa, elso kanal szajba varazsol, es csiribi-csiriba nem jott vissza semmi. Csak nem haladunk? A masodik kanalat mar nem engedte a szajaba tomni, sokkal jobban izgatta, hogyan lehet a repapuret maszirozni. Vegul bevetettem, a "hmmm, de finom, nagyon izlik, en is szeretem" trukkot, mire a vilag legdragabb lelkes mosolyat kaptam jutalmul. Epp hogy csak meg nem szolalt, "Anya, ez szuper, ha neked izlik, akkor nem fog karbaveszni a repapure!" Jol van, kisfiam, nem fog karba veszni, ne felj, es a repamaszatot is lepuszilagattam az arcarol.

 

Címkék: evés gordon

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr82634795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása