Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

"Bolcsi" - a otodik het

2011.09.03. 00:14 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Azert nem fogok az elkovetkezo nehany ev minden heterol kulon bolcsis beszamolt irni :) De most azert meg az elejen vagyunk...  

Hetfo szunnap volt, kedden kezdtuk a hetet, Gordi szerencsere a harom kimaradt nap alatt nem szokott el nagyon a rutintol, nyugoskodes, siras nem volt, en a szokasos helyemen a tescoban vartam a fejlemenyeket, minden jol ment egeszen az altatasig... nem megy. Erte mentem, egeszen faradt volt, de a buszmegalloban meg ra tudtam venni egy kis nevetgelesre, a buszon aztan elaludt. Kedden hasonloan indult a nap, hamar feloldodott, otthonosan mozog Krisztaeknal mar, ugyhogy jon-megy. Megint harom orara hagytam ott, az altatas megint nem ment... Nagyjabol egyszerre farad el a ket gyerek, de mig Dorka az elsotetitett csendes szobaban tud csak elaludni, Gordi meg a babakocsiban (na, mondjuk ezt se gondoltam volna, gyakorlatilag sose hasznaltunk kocsit, ehhez kepest elsore siman vette a dolgot es boldogan elalszik benne. Juheee!). Szerintem Gordi kepes lenne a Kriszta karjaban/oleben/vallan is elaludni, ehhez a buszon elalvasok jo gyakorlat voltak, de a ket gyerek nem hagyja lecsendesedni egymast. Kriszta probalt mar mindent, egy szobaban, szomszed szobaban, de nyitott ajtonal, kulonbozo emeleteken, egyiket altatja, hatha a masik kibir 5 percet (tenyleg nem kene tobb 5 percnel), de persze egyik sem bir ki ennyi idot csendben. Tehat kedden is mentem Gordiert, nagyon faradt volt, ezek remes fel orak, sirt, tekergett, vegul el sem aludt hazaig, itthon aztan kidolt. Szerencsere alvas utan teljesen jokedvu, kiegyensulyozott mindig.

Es akkor jott a csutortok, a melyviz! Ugyanis en mentem az elsosegely tanfolyamra (errol akar kulon is irhatnek, de erre ugysem lesz idom... nagyon nagyon jo volt, es nagyon nagyon hasznos, egy percet sem bantam meg!), reggel korabban kellett indulnom mint szoktunk es keso delutan ertem csak haza. Na, ennyi idot aztan tenyleg sosem voltunk tavol egymastol! Izgultam elegge, hogy fogjuk birni, mi lesz, hogy most hirtelen Alba viszi (ebbe mondjuk nehez atmenetet vinni, mondjuk csinalhattuk volna, hogy elobb en viszem Alba ruhaiban es borostat festek az arcomra? :) ), es Alba is megy erte, es o nem is fog ott dekkolni orakat a tescoban, hanem szepen megy be dolgozni... Tudtam, hogy nem lesz semmi gond, de megis. Nekem is kellett egy kis ido amig a nap folyaman felengedtem kicsit, de sikerult :) Delutan azert toporogtam a buszmegalloban, jaj, nagyon hianyzott ez a kis dragasag! Orom, vigyor, nyakamba ugras, es azonnal polorangatas... Minden rendben ment a nap folyaman, apai segitseggel elaludt Dorka a szobaban, Gordit meg kivitte a babakocsiban Kriszta egy korre, aztan nyugiban aludt egyet a kertben. Es olyan jo erzes, mikor Kriszta este lelkesen szamol be, hogy milyen elegedett, Gordi milyen ugyes, kooperativ, probal egyedul kanalazni (es egesz jol is megy neki, ha figyel), mennyi mindent megert... hizik a majam :) Pentek reggel Gordi mar kicsit integetett is nekem az ablakbol, en mentem a tanfolyamra, a fiuk meg ugyesen vegigcsinaltak a napot. Gordi mindket nap ott volt majdnem hat orat! Egyelore ez volt a cel idotartam, ennel tobbet most egy darabig nem akarunk, szerintem eleg lesz ennyi. Albatol nyilvan kicsit konnyebben valik el reggel, valoszinuleg ezt a leosztast kene kesobb alkalmazni, hogy o viszi, es en megyek erte. Nem volt a heten semmi siras elvalaskor reggel, es Albanak is ugyanugy orult mikor megjott, mint nekem szokott (es biztos ami biztos alapon az o polojaba is benyult konyekig...hatha :)) 

Azthiszem keszen allunk. Jovo het kimarad, utana lehet hogy meg egy-ket nap kell, mig visszarazodunk, de mehetek dolgozni... Akkor kezdodik egy uj beszoktatas, nekem az irodaba :)

Címkék: gordon bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr823198842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása