Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

A Nagyi latogatoban

2011.02.27. 15:40 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Szuper hetunk volt, itt volt Cicamam, azaz Gordi egyik nagyija, vagyis a Mamam. Gordit igy egesz heten minden pillanatban imadat vette korul, en is tudtam pihenni, kozben be se kellett tennem a labam a konyhaba, minden nap meleg ebedet kaptam, kedvemre zuhanyozhattam es hajat moshattam, es bonuszkent egy egesz csokor olyan dolgot el tudtam intezni, ami mar regota varatott magara. Peldaul ablakot mostam, rendet tettunk a jatekok kozott, takaritottam az erkelyen, es az aprosagok is olyan konnyen mentek, mint agyhuzas, porszivozas...stb. Gordi pedig furdott a figyelemben, vigyorgott es kacaraszott, es beleszeretett a Mama nyaklancaba is (egyfolytaban azt birizgalta). Setaltunk nagyokat, egyutt is elmetunk a mondokazasra, es keszitett a Mama egy nagy adag isteni bablevest, ami kiporciozva varja a melyhutoben a szukosebb napokat. Volt szakado eso es langyos napsutes is, nagyokat beszelgettunk, egyutt etettuk Gordit es keszult extra sok fenykep.

De valojaban nem is lehet szavakba onteni, hogy milyen jo is az, ha az embert korulzsongja a mamaja, nagyon feltoltodtem. Olyan jo hogy itt voltal Mami!!!!

(nem ez eletem legelesebb fotoja, de annyira benne van az egesz het, nagyon szeretem)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: család gordon

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr282695056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása