Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

Mondokazos

2011.01.20. 23:41 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Anna kezdemenyezesere mar ketszer voltunk az Arbury konyvtarban szerda delelotti mondokazos foglalkozason (rhymetime). Mult heten nagyon sokan voltak, alig talaltunk helyet magunknak, de tegnap kenyelmesen odafertunk mi is a nagy szonyegre. A foglalkozas vezetoje egy nagyon helyes lelkes idosebb neni, aki enekel, mutogat, jatszik, szetosztja a csorgoket... A dalok kb olyanok mint a "Csip csip csoka...", "En el mentem a vasarba fel penzzel...", azzal a nehezitessel, hogy en az "Old McDonald had a farm"-on kivul egyetlen angol gyerekmondokat vagy dalt sem ismertem. De semmi vesz, ezek azert nem a Shakespeari irodalmi magassagukrol hiresek, szoval eleg hamar fel tudtam venni a fonalat, Gordit meg egyelore maximalisan lekoti, hogy az olembol ulve nezheti a tobbi a babat es kozben kitartoan ragogathatja a kedvenc gumijatekat. 

Most szerdan azert mar kicsit aktivabbak voltunk, Gordit lelkesen emelgettem minden "jump" kialtasnal, es o ezt szeles mosollyal jutalmazta. Aztan csak latom, hogy egyre fokozodik a hangulata, vigyorog, es minden emelesre raadasul halk nevetes hallatszik a hatam mogul. Megfordultam, es lattam, hogy az egeszen pici babas anyukak a hatam mogott ulnek, melyen alvo babajukat ringatva es elvezik, ahogy Gordi szorakoztatja oket. Vagy viszont :) Hiaba, akinek ennyire ellenalhatatlan mosolya van... 

Aztan az Annaval es kicsi Alizzal megint jo kis babas-mamas napot tartottunk.

 

Címkék: gordon mondóka

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr992601447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása