Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

Ahova a kiraly is...

2011.06.18. 21:30 | gesztenyecico | 1 komment

Az ember nem ir ilyesmirol gyakran, pedig ugye eleg gyakran... kozben azon gondolkodtam, hogy lehet errol egyaltalan irni? Marmint ugy irni, hogy az interneten ezrevel szabadon garazdalkodo kretenek ne a mi bekes csaladi blogunkra kattintsanak veletlenul, mig 'jobb ha nem is tudom mit' keresnek (ne tudjatok meg milyen keresokombinaciok utan tevednek ide...). Ezert kontorfalazok itt viragnyelven, nem prudsegbol.

Szoval van az a hely, ahova a kiraly is egyedul jar. Na, oda az anyukak (meg az apukak) nem mindig jarnak egyedul. Sot. Az anyai letem elotti korban, masok irasait, blogokat es forumokat olvasva talalkoztam a jelenseggel, de ertettem is, meg nem is. Aztan lett egy Gordink, es jobb hijjan a nagyagy kozepen hagyva kantaltam neki a furdoszobabol masfel percen at, hogy tudod, kicsim, anyanak is kell, de mindjart megyek es szeretlek nagyon. Az uj lakasban itt konnyebb, mert ha nyitva hagytam az ajtot akkor szemezhettunk egymassal, igy en is tudtam mit csinal, es o is tudta, hogy nem tuntem el. De vannak helyzetek amikor ez nem eleg, es az ember megtanul ugy, hogy a hasara van kotve a kendoben, a vallan alszik, tartja a karjaban, vagy eppen az oleben ul. Ja. A helyzet aztan bonyolodott azzal, hogy nem lehetett az agyon hagyni. Igy egy darabig az agy mellett ult a foldon, aztan a kuszobig araszolt (erdekes, a furdoszoba kuszobet hetekig nem lepte at, aztan megtort a varazs, es mi kovetkezetesen csukva tartjuk az ajtot azota). Mostmar jon magatol. Mert oszinten, gyermeki modon kivancsi, nem homalyostja el a tudasvagyat semmi, sem illem, se szokas, se tarsadalmi konvencio. (Meg jo hogy.) Jobb napokon az oriaslegok kozott kotoraszik a lavorban, "rosszabbokon" tamaszkodik a terdemen, es segit tepni a papirt. De ma volt egy pont amikor azt ereztem, hogy ez mar mindennek a teteje, es alig tudtam abbahagyni a rohogest. Mert hogy tiszta erobol probalt felretolni, hogy bekukucskalhasson, hogy mi is tortenik odalent... es nezett ram a nagy szemeivel, hogy anya menj mar arrebb kicsit, nem latok toled.

Az embernek gyereke kell legyen ehhez... :)

Címkék: mosoly gordon

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr882996073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindenlébe 2011.06.22. 22:37:29

igen, igen :):)
nekem a csúcs a gyöngyfűzés volt közben, hm? :-x
süti beállítások módosítása