Bartók-Pártay Clan

A - már nem is olyan - frissen alakult Bartók-Pártay klán blogja.

Friss topikok

  • gesztenyecico: @mindenlébe: Hehe :) Ez edes, Emma szuper fej, imadom amiket mond :) (2011.10.21. 12:07) Kedvenc nadrag
  • mindenlébe: okos!!!! :) (2011.10.20. 23:12) Futes
  • mindenlébe: huha, dolgozo Anyuka lettel! Elvezd ki minden elonyet, es ne legyen lelkiismeretfurdalasod. A gyer... (2011.09.14. 21:44) Elso nap az irodaban
  • mindenlébe: heheee, ez isteni :):) (2011.08.26. 22:26) Pillanatok
  • mindenlébe: Boldog szülinapot Gordi!!! Mi is örülünk hogy vagy :) (2011.08.09. 21:52) Eltelt egy ev...

Huncutkodas

2011.02.08. 12:34 | gesztenyecico | Szólj hozzá!

Azthiszem megvolt az elso eset amire azt mondhatom, hogy egyutt jatszottunk, ugy igazan, huncutkodva. Szoktunk kukucskalosat jatszani, es tetszik neki, de erezni, hogy meg csak orul neki hogy ott vagyok, meg a kendo simogatja az arcat, de a lenyeg meg nem jon at. Mar regota nagyon szereti, ha kicsit vehemensebben megcsiklandozom, puszilgatom, dogonyozom a hasat, gurgulazva nevet tole. Ma tovabbfejlesztettuk a dolgot. Letettem a nagyagy kozepere, pakolgattam korulotte, o meg ragicsalta a gumizsiraf labat, de par perc utan szolt, hogy foglalkozzak kicsit vele, ugyhogy jol megpuszilgattam, nagyokat nevetett, aztan par dolgot atvittem a masik szobaba (azaz megtettem negy komoly metert es egy percre sem tevesztett szem elol), ahogy az asztalhoz ertem visszafordultam, latom huncutul vigyorog felem. Igy kicsit bohockodva visszafutottam hozza, es megint jol megpuszilgattam. Ujra nevetes, ujra kijottem. Megalltam az asztalnal, hatrasanditottam, mar ettol kacagott, ugyhogy futas vissza. Jatszottunk par ilyen kort, a vegen mar akkor vihancolt mikor hatatforditottam neki az agy mellett. Aztan Alba telefonalt, valami papirt meg kellett keresnem, Gordi kozben megragcsalta a telefonzsinort, meggyurogette a papirt a kezemben, jottunk mentunk, aztan jo tiz perc utan visszatettem az agyra. Es ahogy leptem kettot, mar visongott oromeben ujra :) Emlekezett, tudta, hogy most milyen huncutkodas jon, varta, orult neki, megertette a jatek forgatokonyvet. Tudom ezek aprosagok, de ezek teszik olyan boldogga az embert.

Címkék: játék mosoly gordon

A bejegyzés trackback címe:

https://bartok-partay.blog.hu/api/trackback/id/tr52646601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása